Fullt navn: Belinda Conrad
Alder:
Sivil status: Singel
Bosted: Bayport
Yrke: Skoleelev
Beskrivelse: Gløgg, morsom, blond og vakker
Første opptreden: «Nye Hardyguttene: Ekstrem fare»

Mens broren Brian er en ufordragelig tufs, er Belinda Conrad en pike som både Frank og Joe Hardy liker svært godt – ja, Frank er sågar ganske forelsket i jenta, som han i serien Undercover Brothers, på norsk utgitt under navnet Nye Hardyguttene, ikke kan finne nok lovord om(UB 1). Hun flørter også ganske mye med Frank, og tar på armen hans hver gang hun får sjansen til det(UB 1).

Problemet er at Frank nå er ufattelig klønete med jenter, og mister munn og mæle så fort Belinda tøyser med ham. Joe er en langt bedre flørter, men han er ikke like interessert i venninnen som Frank. Interessen er også gjensidig, ifølge Joe vet alle at Belinda er helt tullete etter Frank(UB 2).

   – Du får i alle fall sitte i baksetet ved siden av kjæresten din, hvisket Joe til meg.
   – Kutt ut, sa jeg advarende og ble rød i ansiktet.
   Det er kanskje best at jeg forklarer: Brians søster, Belinda, er gløgg, morsom, blond og vakker – hele pakken. Og hun smiler og tar på armen min hver gang hun får sjansen.
   Problemet er at jeg blir litt forjamset sammen med jenter.
   – Hopp inn, Frank, sa Belinda og åpnet bakdøren. Hun sendte meg et strålende smil som gjorde meg matt i knærne.
   Ok, kanskje litt mer enn bare forfjamset.

–– Nye Hardyguttene: Ekstrem fare