Fullt navn: Liz Webling
Alder:
Sivil status:
Bosted: Bayport
Yrke:
Beskrivelse:
Første opptreden: «Brødrefeiden» (på norsk)

Etter Iola Mortons voldsomme død blir Callie Shaw nært knyttet til flere venninner i Bayport, og Liz Webling er en av dem(CF 11). Selv om vi bare treffer henne i én bok som forekommer på norsk, blir hun et litt oftere innslag i de amerikanske Casefiles-utgavene.

Liz blir, som sagt, en av Callies nærmeste venninner, og de to trives både på kino sammen og på den lokale pizzarestauranten – da gjerne sammen med Chet Morton(CF 11). Det er ikke helt utelukket at hun har et godt øye til sistnevnte; Liz klarer i hvert fall fint å nyte tid med Chet på tomannshånd når venninnen Callie har annet å gjøre(CF 11).

   – Hva sier dere om å dra bort til pizzarestauranten? sa Chet. – Jeg er litt sulten.
   – Du er alltid sulten, fleipet Callie.
   – Det er derfor jeg greier å holde figuren, klukket Chet og tok seg på magen. – Hei, Frank! Blir du med?
   Frank ristet på hodet. – Egentlig hadde jeg tenkt å befri Callie fra dere.
   Liz gliste og tok Chet i armen. – Jeg forstår et hint, sa hun. – Kom nå vennen min. Led meg til pizzaen!

–– Brødrefeiden